• Bazeni1
  • Bazeni2
  • Halajko
  • Halajko2
  • Hebrang
  • Svaciceva
  • Podvoznjak
  • Tintilinic
  • Tržnica1

Grad Slavonski Brod uveo novu mobilnu aplikaciju za brže rješavanje komunalnih problema

IMG 5993 resize

Građani i građanke Slavonskog Broda od danas imaju mogućnost bržeg i jednostavnijeg prijavljivanja komunalnih problema na području grada i to jednostavnim korištenjem vlastitih mobilnih telefona. Naime, Grad Slavonski Brod uveo je novu mobilnu aplikaciju naziva CityHUB namijenjenu aktivnom sudjelovanju građana u otklanjanju svakodnevnih komunalnih problema. Građani od danas tako nas imaju mogućnost uz pomoć ove mobilne aplikacije na licu mjesta fotografirati određeni komunalni problem te ga na brz i jednostavan način prijaviti nadležnim gradskim službama koje ga rješavaju u najkraćem mogućem roku. Aplikacija koristi GPS pomoću kojeg detektira točnu lokaciju na kojoj se određeni problem nalazi. Osoba koja je prijavila problem automatski dobiva i izvješće o tome kada je problem riješen i to pri prvom ulogiravanju u aplikaciju nakon rješavanja problema.

Nakon što preuzmu mobilnu aplikaciju s Google Play, App Storea sa svojim pametnim telefonom ili tabletom, građani ju mogu koristiti kao anonimni korisnik ili registracijom putem Facebook ili Google računa. Pri tome su osobni podatci korisnika zaštićeni i nisu javno vidljivi. Kako je naglasila zamjenica gradonačelnika Tea Tomas, Grad Slavonski Brod je do sada građanima nudio mogućnost prijave problema i pritužbi putem servisa 48 sati, besplatnog info telefona, dostupnih obrazaca na gradskim stranicama, putem Facebook Fan pagea te putem tjedne radio emisije s gradonačelnikom. Na ovaj način je Gradska uprava od početka godine zaprimila gotovo 400 prijava građana.

„Kao grad koji već godinama razvija nove modele i načine komunikacije s građanima, ovim putem pozivam sve naše sugrađane da koriste novu mobilnu aplikaciju te na taj način pomognu Gradskoj upravi da učinimo naš grad još ljepšim i uređenijim“- naglasila je zamjenica gradonačelnika.

Aplikaciju "CITY HUB" ovisno o uređaju (iOS ili Android) možete preuzeti sa dole navedene poveznice

Aplikacija za IOS   Aplikacija za Android

Ovim putem obavještavamo sve građane i poslovne partnere da je Grad Slavonski Brod otvorio novi žiro račun u Privrednoj banci Zagreb d.d.

Novi broj žiro računa glasi:
HR 91 23400091839600002

Sva plaćanja ( komunalna naknada, komunalni doprinos, porez na kuće za odmor, porez na potrošnju, otkup stana i drugo ) u korist proračuna Grada Slavonskog Broda od 08. rujna 2017.godine potrebno je ubuduće vršiti uz postojeći poziv na broj na navedeni broj računa.

Napomena : Evidentirajte promjenu u Vašim poslovnim bazama podataka!
Evidentirajte promjenu ako koristite Internet bankarstvo!

U slučaju eventualnih nemogućnosti plaćanja svojih obveza prema Gradu Slavonskom Brodu na osnovu postojećih naloga za plaćanje, molimo Vas da se obratite u Gradsku upravu na telefone 035 217 021, 035 217 022 , 035 217- 076 ili 035 217 069.

Ostale vijesti

PLAĆANJE GRADSKIH RAČUNA BEZ NAKNADE
U poslovnicama Gradske blagajne mogu se platiti i svi ostali računi uz naknadu od 2,00 kune po uplatnici

Radno vrijeme Gradskih blagajni:
-
Trg Ivane Brlić-Mažuranić 7a (Korzo) Ponedjeljak - Petak  07:30-18:30, Subota  08:00-12:00
- Horvatova (Tržnica) Ponedjeljak - Subota  07:00-13:00

Nalazite se ovdje: Naslovnica OBAVIJESTI Vijesti Grad Slavonski Brod uveo novu mobilnu aplikaciju za brže rješavanje komunalnih problema

Podaci o predmetu u digitalnoj pisarnici

Status vašeg predmeta možete provjeriti unosom korisničkog pina (koji ste dobili u pisarnici Gradske uprave) na sljedeći način:

E-mail:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.


Upute:
U polje Subject/Predmet unesite korisnički pin. Područje za sadržaj ostavite prazno.