Građani i građanke Slavonskog Broda od danas imaju mogućnost bržeg i jednostavnijeg prijavljivanja komunalnih problema na području grada i to jednostavnim korištenjem vlastitih mobilnih telefona. Naime, Grad Slavonski Brod uveo je novu mobilnu aplikaciju naziva CityHUB namijenjenu aktivnom sudjelovanju građana u otklanjanju svakodnevnih komunalnih problema. Građani od danas tako nas imaju mogućnost uz pomoć ove mobilne aplikacije na licu mjesta fotografirati određeni komunalni problem te ga na brz i jednostavan način prijaviti nadležnim gradskim službama koje ga rješavaju u najkraćem mogućem roku. Aplikacija koristi GPS pomoću kojeg detektira točnu lokaciju na kojoj se određeni problem nalazi. Osoba koja je prijavila problem automatski dobiva i izvješće o tome kada je problem riješen i to pri prvom ulogiravanju u aplikaciju nakon rješavanja problema.
Nakon što preuzmu mobilnu aplikaciju s Google Play, App Storea sa svojim pametnim telefonom ili tabletom, građani ju mogu koristiti kao anonimni korisnik ili registracijom putem Facebook ili Google računa. Pri tome su osobni podatci korisnika zaštićeni i nisu javno vidljivi. Kako je naglasila zamjenica gradonačelnika Tea Tomas, Grad Slavonski Brod je do sada građanima nudio mogućnost prijave problema i pritužbi putem servisa 48 sati, besplatnog info telefona, dostupnih obrazaca na gradskim stranicama, putem Facebook Fan pagea te putem tjedne radio emisije s gradonačelnikom. Na ovaj način je Gradska uprava od početka godine zaprimila gotovo 400 prijava građana.
„Kao grad koji već godinama razvija nove modele i načine komunikacije s građanima, ovim putem pozivam sve naše sugrađane da koriste novu mobilnu aplikaciju te na taj način pomognu Gradskoj upravi da učinimo naš grad još ljepšim i uređenijim“- naglasila je zamjenica gradonačelnika.
Aplikaciju "CITY HUB" ovisno o uređaju (iOS ili Android) možete preuzeti sa dole navedene poveznice