fbpx
 
 
  • Gradska uprava
  • Tržnica
  • Bazeni
  • Kruzni tok
  • Svačićeva ulica
  • Kajak

Već mjesec dana zovem Toplinu odnosno ljude koji se brinu za grijanje na Slavoniji 2, konkretno ulaz 1 zgrada1. Mislim da je to sada pod ingerencijom Brod-plina. Problem je
sljedeći: grijanje puste kako treba tek oko 18,00 sati, a preko dana je katastrofa -20 stupnjeva u stanu. Da stvar bude gora, stalno nešto muljaju i imam osjećaj smiju ti se u facu. To što se meni djeca u stanu smrzavaju očito nije njihov problem a trebao bi biti. S njima sam razgovarao već nebrojeno puta i uvijek isti odgovor: to je nemoguće, pa vam je pokvaren timer,pa dovoljno vam je temperatura 19 stupnjeva itd. Za 10. mjesec dobio sam račun za grijanje 1068,25 kn. Da napomenem još da su u 10. mjesecu grijali 15 dana, a da od toga 7 dana nije valjalo grijanje u našem ulazu. Cijena je također puno otošla gore bez ikakvog upozorenja itd. Svi oni tamo žive od nas pa mi nije jasno zašto su takvi sporojevići i bezkičmenjaci.

Odgovor: 24.11.2011.:
Temeljem upita našeg korisnika odgovaramo kako slijedi: Prema Općim uvjetima za opskrbu toplinskom energijom (Narodne novine broj 129/06) mjesto razgraničenja između kupca i distributera toplinske energije je zajedničko mjerilo toplinske energije (kalorimetar) koji se nalazi u toplinskoj stanici. Pri  redovitim  kontrolama svih izlaznih i ulaznih parametara isporuke toplinske energije iz kotlovnice i toplinske stanice prema korisnicima na mjestu razgraničenja (zajedničko mjerilo toplinske energije) utvrđeno je da je isporučena količina toplinske energije sukladna važećim propisima.
Za otklanjanje eventualnih neispravnosti na zajedničkim instalacijama za grijanje i toplu vodu, odnosno na unutrašnjim instalacijama u stanovima, a koje se nalaze iza zajedničkog mjerila toplinske energije nadležan je upravitelj, odnosno kupac toplinske energije.
Brod - plin d.o.o. će kao i uvijek na zahtjev upravitelja, odnosno predstavnika stanara pružiti tehničku potporu za otklanjanje utvrđenih neispravnosti.

S poštovanjem, Brod-plin d.o.o.

Djelomicno_rijes.gif

Obrasci

Obrasci za podnošenje zahtjeva, zamolbi i sl.

Pristup informacijama

Pravo na pristup informaciji ostvaruje se podnošenjem zahtjeva

Prijavi problem

Mobilna aplikaciju za brže rješavanje komunalnih problema

Ured za građane

Brže i učinkovitije rješavanje predmeta koji se vode u upravnim odjelima Grada.

Servis 48 sati

Imate li ideje, prijedloge, pitanja o područjima za koja se brine grad Slavonski Brod.

Službeni glasnik

Službeni glasnik

Proračun Grada Slavonskog Broda

Proračun Grada Slavonskog Broda

Sudjelujte u kreiranju gradskog proračuna

Sudjelujte u kreiranju gradskog proračuna

Onečišćenje zraka u Slavonskom Brodu

Onečišćenje zraka u Slavonskom Brodu

Cjenici i opći uvjeti komunalnih usluga

Cjenici i opći uvjeti komunalnih usluga

Ugovori i javna nabava

Ugovori i javna nabava

Jednostavna bagatelna nabava

Jednostavna bagatelna nabava

Oglasna ploča

Oglasna ploča

Važeći prostorni planovi

Važeći prostorni planovi

Glasnik Grada

Glasnik Grada

U Svijetu bajki Ivane Brlić-Mažuranić

U Svijetu bajki Ivane Brlić-Mažuranić

U Svijetu bajki Ivane Brlić-Mažuranić

Katarinski sajam

Katarinski sajam

Katarinski sajam

Dječji sajam

Dječji sajam

Dječji sajam

Božićni sajam

Božićni sajam

Božićni sajam

Sajam cvijeća

Sajam cvijeća

Sajam cvijeća

Javni gradski bicikli

Unajmi bicikl putem terminala, mobilne aplikacije ili pametne kartice i uživaj u vožnji!

Hotspot u gradu

Trg Ivane Brlić-Mažuranić, Gradska tržnica, Brodska Tvrđava, Franjevački samostan

Digitalna pisarnica grada

Status vašeg predmeta možete provjeriti unosom korisničkog pina

0800 200 217

Ostavite Vašu poruku na besplatnom info broju

stanovi vdoesna

Grad Slavonski Brod, Vukovarska 1, HR-35000 Slavonski Brod, Tel: +385 (0)35 217 000
Radno vrijeme Gradske uprave: Ponedjeljak-Petak od 7.00 do 15.00 sati
Besplatni info telefon: 0800 200 217
Kontakti Gradske uprave

 

facebook YouTube vimeo 
hrenfrdeit